quarta-feira, julho 15, 2015

GOVERNO DA CORUNHA SUSPENDE FINANCIAMENTO PÚBLICO DA TOURADA

O governo de Xulio Ferreiro, constituido após a vitória da chamada Maré Atlántica -candidatura conjunta de Anova, IU e Podemos, entre outras forças e pessoas - nas municipais de passado dia 24 de Maio, acordou cancelar o contrato da "celebraçom" da brutal tortura animal.
O governo municipal corunhês explicou que a suspensom é por "razom de interesse público" tal como indicam os inqueritos, que "dizem que [as touradas] nom tenhem o apoio da maioria", tal como "diz a assistência" das mesmas.
Ferreiro atende assim umha reivindicaçom maciça da sociedade corunhesa que, tal como o conjunto da galega, rejeita contundentemente esse tipo de eventos selvagens e, aliás, foráneos. O Instituto Municipal Corunha Espetáculos (IMCE), empresa dependente da Concelharia de Cultura, já iniciou o procedimento para a extinçom antecipada do contrato.
Para além de eliminar o contrato e qualquer apoio económico, Xulio Ferreiro explicou que também nom se cederá o Coliseu - propriedade municipal - para as touradas.
A feira contava já com programa, graças ao suporte incondicional do anterior governo da direita extrema do Partido Popular e durante anos previamente do nacionalista espanhol Paco Vasques, do PSOE. Agora, os escassísimos assistentes à feira - fortemente subsidiada polos ditos governos espanholistas - terám que procurar outro lugar onde satisfazer os seus anseios de sangue.
Ferreiro admitiu que a Cámara Municipal nom poderá proibir a celebraçom das touradas, mas apenas retirar o apoio. Por isso, se alguém decidir carregar com os custos da feira ou se contar com apoio de administraçons ideologicamente afins, esta poderia chegar a acontecer. Isso é exatamente o que acontece na cidade de Ponte Vedra, onde o BNG retirou fai anos os apoios às touradas que, contodo, continuárom a celebrar-se com suporte da Deputaçom do PP.
No entanto, dado o ruinoso do negócio - que só cobria despesas graças às injeçons de dinheiro dos governos amigos de PP e PSOE - parece pouco provável essa hipótese, tal como já adimitiu o empresário responsável polo 'espetáculo', o sinistro Tomás Entero, quem agora ameaça organizar os atos em municípios próximos.
A medida do governo municipal permitirá poupar 50.000€ públicos.
*
Fonte: http://www.diarioliberdade.org/artigos-em-destaque/410-consumo-e-meio-natural/56849-c%C3%A1mara-municipal-da-corunha-suspende-as-touradas-na-cidade.html